Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Ano, ženy pláčou, některé často, některé zase jakoby ani neuměly plakat., třeba moje manželka... Ba i my muži pláčeme - já třeba měl období, kdy už jsem brečel i v kině, a bylo mi to blbý...sentiment. Je to o tom, zda se člověk rozhodně pouštět emoce napovrch. Když jo, tak brečí. Ale paní blogerka píše, že pláče nad stavem světa, to je pěkné - přiomíná mi to mně, taky někdy jakoby řval nad životem lidským a vůbec, ale pak mě to zase přejde - stačí si říct "marnost a vše je marnost", nebo "vše je iluze" nebo "lidi jsou pěkný hovada..tak to bylo, je a bude" atd. Ve starém Řecku znali všechno, a tak tam měli i nějakého "plačícího filozofa". Určitě existovali i chechtající se filozofové - vyskytují se hojně jako archetyp v buddhismu. Možná by ani měla nastudovat, co je to buddhismus a třeba přestane s tím pláčem, nebo taky ne ..Existují z Řecka epikurejci a stoici, moc pkný pohled na svět.:-)

1 0
možnosti
VF

Na některé problémy nebo ztráty pláč nestačí. Je potřeba někoho, kdo bude "dutou vrbou". Mně pomáhá i setkání s Bohem.

1 0
možnosti
PB

A pročpak brečíte, Květo?

1 0
možnosti
KK

Z jakého úhlu pohledu Vás to zajímá?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3332x
Herečka na jevišti svět...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky