Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Paxa

14. 5. 2009 13:46
V principu nemám "reality show" v oblibě,

ale tenhle pořad mi připadá trochu jiný. Jednou jsem náhodou zahlédla posledních pár minut, na základě čehož jsem si ho teď v úterý pustila už záměrně. Proti jiným podobným pořadům tady nikdo nikomu neubližuje, všichni jsou na dotyčnou ženu milí, pan Šula mi přijde naprosto úžasný a laskavý, nemyslím, že by to bylo příliš hrané,  zřejmě to bude spokojený člověk, a ti takoví bývají. Té paní, co tam byla teď naposled, to evidentně pomohlo, předpokládám, že podobných příběhů bude víc. Ovšem, je jisté, že pořad vznikl na komerční bázi a jde asi hlavně o to, jak zvýšit na Primě sledovanost, ale toto mi připadá jako ta lepší varianta, jak toho dosáhnout.

0 0
možnosti
N

nozkoid

14. 5. 2009 11:08
blábol pořad.

Nechápu, co má za smysl, přesvědčovat někoho, kdo i oblečený vypadá jako hroch, že nahá vypadá krásně. Je mi jasný, že ty holky mají nízký seběvědomí, ale kolikrát si to dělaj samy, jsou tlustý a ony se ještě k tomu příšerně oblíkaj, nemalujou se a vlasy si nechaj tak, jak vstanou. Musím říct, že spousta holek, když si je pak vezmnou do parády, upraví jim vlasy ,namalují je a někdy (málokdy) je i hezky oblečou, tak že vypadají k světu a opravdu jim to sluší. Ale nahé fakt krásné nejsou, to je prostě fakt.

0 0
možnosti
JL

Kapitán Hollister

13. 5. 2009 21:20
přesně to co mě hned napadlo, když

jsem viděl, jak zděšená soutěžící nadává tomu bukvíčkovi že je blbec, když její nahou fotku nechal dát na auto. Přesně to co vy píšeet tady v tomto blogu jsem cejtil. akže díky za zformulování mých vlastních myšlenek.

0 0
možnosti
MB

michal bart

13. 5. 2009 15:25
naprostý souhlas

Nelze, nez souhlasit s autorkou. Tento porad jsem dokazal cely sledovat jen jednou a jiz se o to asi nikdy nepokusim, protoze psychickou ujmu mi to zpusobilo obrovskou a dokoukat do konce se mi podarilo jen s nejvetsim sebezaprenim. Navic jsem si potom musel naordinovat velkou, ale hodne velkou becherovku, abych to splachl. Tezko rici, co tim chteli soudruzi z TV Prima dokazat, ale pro me to zustava naprostym vykrikem do tmy, ktery ucastnicim poradu nemuze absolutne pomoci

0 0
možnosti
IH

íla

12. 5. 2009 23:41
ten pořad

asi není tak špatný, když ho pravidelně sledujete........to už je  vaše druhá reakce.....

0 0
možnosti
JN

Yesname

12. 5. 2009 18:25
To, že jsou věci,

který se neříkají, i kdyby byly pravdivý, neznamená, že pravdivý nejsou.

0 0
možnosti

Comodor

12. 5. 2009 18:17
Milá autorko,

..zkus si někdy nějakou reintegraci osobnosti sama a pak nejlíp uvidíš, jak moc je to obtížné..

To co v tom pořadu předvádějí funguje v podstatě na jednoduchém principu "teze-antiteze-synteze"..

Vezmou holku udupanou okolím - párkrát jsem měl podezření i na slabší PTS - která v podstatě rezignovala na život a nejenže to není schopna sama o sobě změnit - ona to nejspíš ani neumí..

..pak si ji vezme do parády moderátor, který ji rozmazluje a ukazuje jí triky s kterými může vypadat i ona tak "skoro dokonale" jako ti kteří po ní předtím šlapali, nebo ještě lépe.. Koukám na ten pořad relativně pravidelně a nikdy jsem si nevšiml, že by tam z někoho dělali hvězdu, jen se je snaží dostat do pozice, kdy se cítí rovnocenné s ostatními..

..na konci pak stojí průměrně sebevědomá žena, která je schopná si vážit sebe sama a díky naučeným trikům je pravděpodobné, ža tato schopnost bude mít přinejmenším určitou setrvačnost..

0 0
možnosti

Comodor

12. 5. 2009 18:20
Re: Milá autorko,

Milerád bych tam nahnal půlku fora o Anorexii a Bulimii, které již řadu let správcuji..

Rozhodně by to bylo efektivnější než klinický psycholog a rychlejší než reintegrační aktivity kohokoliv z nás..

0 0
možnosti
T

TurboFrank

11. 5. 2009 19:50
iděl jsem to jenom jednou a ni ne celé a stačilo.

Už jenom přihlásit se do něčeho takového je pro nějaké mentálně zaostalejší jedince. Ale ženské jsou dost blbé na to, aby se nechaly ukecat a dokonce i uvěří, že jsou krásné. I Věnuše z Věstonic je krásná, ne?

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

12. 5. 2009 9:10
Re: iděl jsem to jenom jednou a ni ne celé a stačilo.

Tak za prvé - zajímalo by mě, kdo tedy určuje, co je na světě krásné, snad Vy? A za druhé, Venuše byla symbolem, nikoli odrazem skutečnosti nebo skutečných přání tehdejších mužů, symbolem plodnosti a hojnosti, proto je v určitých oblastech lehce předimenzovaná.:-)

0 0
možnosti
S

someone_else

11. 5. 2009 18:26
Mno...

až mě do nebes vychválí gay, jako ženská se (spíš než zatetelím radostí) asi zamyslím, jak to vlastně myslel a jestli je právě tohle tím, o co stojím. Ačkoliv - vlastně i jako chlap.

0 0
možnosti
M

milenkamikes10

11. 5. 2009 16:19
pro Alici Novou

přesně tak, nemá cenu se sebou příliš zaobírat,mimochodem vážíte tak akorát,je mi 54, taky už s tím nic neudělám, ale realizuji se jinak - virtuálně podporuji pejska z útulku, chodím pejsky venčit atd.,žiju  tak jak žiju, když se ráno probudím, řeknu si  - sláva,žiju,vyskočím a mažu do práce,večer v 6 domů,dám si vínečko,pomazlím kocoura a manžela/někdy/,kouknu na televizi a usínám...hlavně abych se ráno zase probudilaVVV

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3332x
Herečka na jevišti svět...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky