Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Karma za nahou ošklivost

Článek obsahující v názvu nahotu a ošklivost přitahuje pozornost. Pozornost, která je zřejmě  násobena zaměřením na nejmenovaný formát televizního  pořadu, který má patrně ještě vyšší sledovanost než jsem si v okamžiku kdy jsem svůj příspěvek publikovala dovedla představit. Obsah diskuze napovídá ... Když jsem si však ohlasy pročítala, připadlo mi občas, že se některým přispěvatelům na monitoru nejspíše zobrazuje úplně jiný text.

Otázky na tělo, ať už v přeneseném či v pravém slova smyslu, bylo možné očekávat.
Přiznám se však, že některé emočně vypjaté reakce mne skutečně překvapily. A některé rozesmály…  

Ale ano, také jsem prožívala období, kdy byl pro mne vzhled prioritou a stěžejním kritériem pro potenciálně pozitivní sebehodnocení. Vydržela jsem tehdy ve zkušebních kabinkách  butiků hodiny lamentovat nad tím, že mám vršek šestatřicítku zatímco spodek osmatřicítku…Sebevědomí na nule.

Nyní se vlivem mateřství má velikost jaksi pozměnila - bohužel směrem nahoru, jen poměr(vršek/spodek) se kupodivu obrátil. Logikou dřívějšího uvažování bych se zákonitě měla utápět v permanentní sebelítosti nad ,,ztracenou krásou“ Neutápím se - načerpávám impulzy k sebeuznání z jiných zdrojů.
(Podrobný rozpis někdy příště…) 

Vycházela jsem tedy přímo z vlastní zkušenosti, když jsem si dovolila veřejně polemizovat s prezentovanou ,,trendy" vizí, že nízké sebehodnocení lze z gruntu předělat za pomoci kosmetických úprav zevnějšku.

Mimochodem, co se například děje poté (co odjede televiní štáb), když se zkrášlené dámě smyje nános šminek, odrostou umně vytvořené melíry, vyjdou  z módy pořízené top kreace… ??
Zatímco zpropadené špíčky (případně velký nos, křivé nohy…) zůstávají na tom samém místě jako byly před natáčením…

 

Autor: Květa Kovaříková | pondělí 11.5.2009 15:50 | karma článku: 15,95 | přečteno: 2193x
  • Další články autora

Květa Kovaříková

Poslové dobrých zpráv, přidejte!

Není jiná realita než ta co nosíme ve své hlavě. Jestliže je svět nevyzpytatelně nebezpečné místo, kde za každým rohem číhá smrtelný bacil, násilnický cizák nebo zlovolný spoluobčan, máme si naříkat, třást se strachem nebo co?

12.1.2022 v 0:06 | Karma: 11,43 | Přečteno: 286x | Diskuse| Společnost

Květa Kovaříková

Spoušť v Praze živě a další hrůzy

Žádné ráno už nebude tak bezstarostné jaké bývalo běžně v těch bájných dobách předinternetových. Lidé tehdy vstávali s rozbřeskem a po opuštění lůžka se zvolna s gustem protahovali u okna, směřujícího do zahrady nebo hustého lesa.

11.2.2021 v 2:15 | Karma: 14,65 | Přečteno: 580x | Diskuse| Společnost

Květa Kovaříková

Můžu být s dovolením smutná?

Milý dobrý kamaráde, ptáváš se mě na volný čas a já ti vždy s úsměvem odpovídám jak s rodinou chodím za zábavou a na dlouhé procházky. Že jsem v pohodě...Kdybych Ti měla po pravdě popsat jak trávím volný čas, musela bych přiznat,

24.7.2018 v 2:34 | Karma: 17,12 | Přečteno: 883x | Diskuse| Ona

Květa Kovaříková

Hýkající ženich a oplzlá modelka

Tak se konečně dočkal! Referují vesměs dojatě návštěvníci koncertu, obohaceného svatebním obřadem jejich idolu. Nestárnoucí folkový bard prý coby ženich doslova hýkal štěstím. Potvrzeným zprávám o nedobrém duševním zdraví růžolící nevěsty navzdory!

31.10.2012 v 17:00 | Karma: 17,18 | Přečteno: 2253x | Diskuse| Společnost

Květa Kovaříková

Vyhrála jsem luxusní zájezd, HEČ!

Ta napěchovaná obálka se prostě nedala ve schránce přehlédnout - na pozadí azurového moře lemovaného bělostně prosluněnou pláží se skvělo moje jméno a adresa, zatímco se z druhé strany vilně zubil lepý tmavokožec, vyšlapávající bosou šestačtyřicítkou cestičku v měkoučkém písku do útrob luxusního apartmánu. Vše prý čeká právě na mne. ZADARA! No konečně pravá letní atmosféra! Kampak že se hrabe notně podmračené Třeboňsko, odkud se zrovna vracíme - s deštěm a hromem v patách. Ostatně Alča mi to prorokovala předem - včetně apetitu nenasytných komárů a předpokladu, že letos nepochytáme vůbec žádný bronz. (V údivu nad našim humpoláckým obyčejem trávit dovču zrovna v blízkosti kalných rybníků si chuděra div hlavu nevykroutila. Dovolená bez moře? Nemožno!)

17.7.2012 v 8:08 | Karma: 18,86 | Přečteno: 1517x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3332x
Herečka na jevišti svět...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky