- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Záleží hodně na regionu. Moje bývalá spolužačka bydlí na Moravě, je Ing a taky sedí za kasou v Tescu (z důvodů, které jste popsala). Jenže nikdo by jí tam neřekl nic ve smyslu, že se měla líp učit, práce je tam málo a nikdo tam práci pokladní nepodceňuje. Naopak, moje máma se vyjádřila ve smyslu, že "chytila dobrý flek". Kdyby ovšem žila v Praze nebo ve větším městě, měla by dozajista jinou práci a místo u pokladny by opravdu přenechala méně vzdělanému....
Naprosto sdílím názor s BoboHml. Pokud budou pro pracovníky v těchto řetězcích nastaveny podmínky a bude fungovat motivace (myslím tím tu pozitivní) tak se zlepší i úrovň služeb, ale je to jak je níže psáno z velké části příčinou "malých českých lidiček" na vedoucích postech. Mám bohužel tu špatnou zkušenost v jednom velkém řetězci jsem měl tu čest "chviličku" pracovat. Je tomu téměř deset let a jak se poměry změnili netuším. Nastoupil jsem jako prodavač-doplňovač, čekal jsem že v den nástupu budu nějak proškolení. K mému údivu se školení nekonalo, proběhlo to stylem hoď neplavce do vody a uvidí se. Ještě jedna maličkost, ve velké kanceláři kde mě přijímala personalistka a kde sedělo dalších asi deset lidí jsem se při podpisu smluv dotazoval zda se tu nachází nějaké odbory. Reakce byla docela nečekaná, všechni se najednou začali otáčet a prohlížet si mě pak na chodbě mi řekla personalistka, odbory tam samozřejmě jsou, ale nedoporučuje se o ně ve zkušební době vůbec zajímat.
Důvodů bylo mnoho, jeden z nich byly také příjemné, upravené a potem nepáchnoucí prodavačky a pokladní. Jak je možné, že 10 km dělá takový rozdíl?
nejsem si jist,ale
1)Jaká je tam mzda?
2)jak se chovají i zákazníci?
"Napruzené pokladní",to je stejné klišé jako "důchodci v Kauflandu", "namachrované tupé blondýnky v silných autech", "zkorumpovaný politik" apod.Objektivní myšlení,tvorba vlastního názoru a zkušenosti je v současnosti pro mnohé příliž namáhavé...Jednodušší je sumarizovat zkušenosti jiných a pak si to osvojit jako vlastní názor,než poznat "na vlastní pěst" objektivní zkušenost a podívat se na ni z více vlastních pohledů....a pochopit,že všichni nejsou stejní!!!petr.assam
Pěkné! Zdravý pohled na věc.Kde učíte? Pokud náhodou neučíte, měl by jste co nejdříve začít.
Děkuji za reakci.
Květa
nejlepší je zachovat úsměv a při placení nastavit šrajtofli tak aby ta pokladní viděla všechny zlaté karty a společně s peněženkou vyndat klíče od BMW
A po tomto divadlu si pokladní o vás bude myslet to samé, co většina diskutujících. Prostě to tupé zvíře není u kasy, ale právě prochází kolem...
a jsou to obvykle fajn lidi. Během markování nákupu se mnou stihnou prohodit pár slov a dojnici jsem mezi nimi nenašel. Spíše mi je líto pokladních v jednom ...landu, kde je systém doslova honí. I když jsem u pokladny sám, pracovnice kmitá jako by jí šlo o život.
Tak to je věc, která mi vadí, na jedné strane vyndavám věci a na druhé straně mi je pokladní honem markuje.
Když se přemýstím k nakládání, tak už mě chce kasírovat a po chvilce se mi do mého nákupu začne valit další - pravidelně jim říkám, že jestli nezpomalí, tak si na ně budu stěžovat.
nic to nemeni na tom ,ze k te praci nepotrebujete zadne vyzsi znalosti ani schopnosti a kvuli tomu ze se na tu praci hlasi moc lidi proto to je hnusna prace
dřív se mi zdály některé prodavačky hnusné a protivné... Od té doby, co znám kouzelná slůvka a věty, tak jsou na mě kamarádské a milé a zpříjemňuje mi to nakupování, které fakt moc nemusím.
Zadarmo prozradím now how:
Věty :" nebuďte smutná, už bude brzo konec "..;"já být na Vašem místě, tak tady nevydržím ani půl hodiny a zavřeli by mě do cvokhausu" ..." divím se, že to tady vydržíte za těch pár šupů"; přeji Vám hezký zbytek dne a ať Vás lidi neotravujou" ............ no prostě
v tomhle stylu a mám už pár kamarádek , milých prodavaček
kolik lidí pozdraví,usměje se na prodavačky,poprosí či na rozloučenou třeba jen popřeje hezký den.
Také si nějak nevybavuji nepříjemnou prodavačku,ale i pro mne nepříjemných zákazníků - těch dost.
může jen hňup. Jakkoli pracovat není nikdy ostuda, byť jde o práci nekvalifikovanou.
S tím otevíráním krabiček jsem se také nedávno setkal - v Kauflandu, ale stalo se mi to pouze jednou. Ta pokladní mi připadala nějaká nervní, otevírala mi dokonce i plato s vajíčky a když zákaznice přede mnou chtěla platit pětitisícovkou, tak několik minut přivolávala jakéhosi chytrolína, aby zkontroloval pravost té bankovky. Usoudil jsem, že jí asi nedávno nějaký průšvih připsali k úhradě