Děkujeme za pochopení.
misaviki
Záleží na regionu...
Záleží hodně na regionu. Moje bývalá spolužačka bydlí na Moravě, je Ing a taky sedí za kasou v Tescu (z důvodů, které jste popsala). Jenže nikdo by jí tam neřekl nic ve smyslu, že se měla líp učit, práce je tam málo a nikdo tam práci pokladní nepodceňuje. Naopak, moje máma se vyjádřila ve smyslu, že "chytila dobrý flek". Kdyby ovšem žila v Praze nebo ve větším městě, měla by dozajista jinou práci a místo u pokladny by opravdu přenechala méně vzdělanému....
ErikS78
zkušenost
Naprosto sdílím názor s BoboHml. Pokud budou pro pracovníky v těchto řetězcích nastaveny podmínky a bude fungovat motivace (myslím tím tu pozitivní) tak se zlepší i úrovň služeb, ale je to jak je níže psáno z velké části příčinou "malých českých lidiček" na vedoucích postech. Mám bohužel tu špatnou zkušenost v jednom velkém řetězci jsem měl tu čest "chviličku" pracovat. Je tomu téměř deset let a jak se poměry změnili netuším. Nastoupil jsem jako prodavač-doplňovač, čekal jsem že v den nástupu budu nějak proškolení. K mému údivu se školení nekonalo, proběhlo to stylem hoď neplavce do vody a uvidí se. Ještě jedna maličkost, ve velké kanceláři kde mě přijímala personalistka a kde sedělo dalších asi deset lidí jsem se při podpisu smluv dotazoval zda se tu nachází nějaké odbory. Reakce byla docela nečekaná, všechni se najednou začali otáčet a prohlížet si mě pak na chodbě mi řekla personalistka, odbory tam samozřejmě jsou, ale nedoporučuje se o ně ve zkušební době vůbec zajímat.
three times banned star
Když jsme bydleli v ČR, nakupovali jsme v Rakousku
Důvodů bylo mnoho, jeden z nich byly také příjemné, upravené a potem nepáchnoucí prodavačky a pokladní. Jak je možné, že 10 km dělá takový rozdíl?
BoboHml
Re: Když jsme bydleli v ČR, nakupovali jsme v Rakousku
nejsem si jist,ale
1)Jaká je tam mzda?
2)jak se chovají i zákazníci?
assam
Klišé
"Napruzené pokladní",to je stejné klišé jako "důchodci v Kauflandu", "namachrované tupé blondýnky v silných autech", "zkorumpovaný politik" apod.Objektivní myšlení,tvorba vlastního názoru a zkušenosti je v současnosti pro mnohé příliž namáhavé...Jednodušší je sumarizovat zkušenosti jiných a pak si to osvojit jako vlastní názor,než poznat "na vlastní pěst" objektivní zkušenost a podívat se na ni z více vlastních pohledů....a pochopit,že všichni nejsou stejní!!!petr.assam
autorka
Re: Klišé
Pěkné! Zdravý pohled na věc.Kde učíte? Pokud náhodou neučíte, měl by jste co nejdříve začít.
Děkuji za reakci.
Květa
Krutá pravda od medvědice
není třeba jim nadávat,
nejlepší je zachovat úsměv a při placení nastavit šrajtofli tak aby ta pokladní viděla všechny zlaté karty a společně s peněženkou vyndat klíče od BMW
Martin 5
Re: není třeba jim nadávat,
A po tomto divadlu si pokladní o vás bude myslet to samé, co většina diskutujících. Prostě to tupé zvíře není u kasy, ale právě prochází kolem...
Pepan A2
S pokladními v supermarketech se setkávám často
a jsou to obvykle fajn lidi. Během markování nákupu se mnou stihnou prohodit pár slov a dojnici jsem mezi nimi nenašel. Spíše mi je líto pokladních v jednom ...landu, kde je systém doslova honí. I když jsem u pokladny sám, pracovnice kmitá jako by jí šlo o život.
Martin 5
Re: S pokladními v supermarketech se setkávám často
Tak to je věc, která mi vadí, na jedné strane vyndavám věci a na druhé straně mi je pokladní honem markuje.
Když se přemýstím k nakládání, tak už mě chce kasírovat a po chvilce se mi do mého nákupu začne valit další - pravidelně jim říkám, že jestli nezpomalí, tak si na ně budu stěžovat.
xurek
nic mene
nic to nemeni na tom ,ze k te praci nepotrebujete zadne vyzsi znalosti ani schopnosti a kvuli tomu ze se na tu praci hlasi moc lidi proto to je hnusna prace
hryhryhry
co vysíláme, to se vrací
dřív se mi zdály některé prodavačky hnusné a protivné... Od té doby, co znám kouzelná slůvka a věty, tak jsou na mě kamarádské a milé a zpříjemňuje mi to nakupování, které fakt moc nemusím.
Zadarmo prozradím now how:
Věty :" nebuďte smutná, už bude brzo konec "..;"já být na Vašem místě, tak tady nevydržím ani půl hodiny a zavřeli by mě do cvokhausu" ..." divím se, že to tady vydržíte za těch pár šupů"; přeji Vám hezký zbytek dne a ať Vás lidi neotravujou" ............ no prostě
v tomhle stylu a mám už pár kamarádek , milých prodavaček
BoboHml
Re: co vysíláme, to se vrací
kolik lidí pozdraví,usměje se na prodavačky,poprosí či na rozloučenou třeba jen popřeje hezký den.
Také si nějak nevybavuji nepříjemnou prodavačku,ale i pro mne nepříjemných zákazníků - těch dost.
Wolf778
Navážet se do pokladní
může jen hňup. Jakkoli pracovat není nikdy ostuda, byť jde o práci nekvalifikovanou.
S tím otevíráním krabiček jsem se také nedávno setkal - v Kauflandu, ale stalo se mi to pouze jednou. Ta pokladní mi připadala nějaká nervní, otevírala mi dokonce i plato s vajíčky a když zákaznice přede mnou chtěla platit pětitisícovkou, tak několik minut přivolávala jakéhosi chytrolína, aby zkontroloval pravost té bankovky. Usoudil jsem, že jí asi nedávno nějaký průšvih připsali k úhradě