Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

SocPredator

21. 10. 2009 15:08
Tyhle spolky mají jediný úkol

vysávat dotace a daně pracujících lidí ve státě a zejména nic nevyřešit, protože pak by musely tvořivě pracovat. Funguje to prakticky na každou skupinu lidí, ale nejdále to dotáhl Kocáb - až na ministerstvo Rv

0 0
možnosti
JV

georgino

21. 10. 2009 14:57
Máte pravdu

Milá paní, již několik let pozoruji, jak se mění chování dětí. Nemyslím si, že by měli tahat kačera na špagátě, ta doba je jistě pryč. Ale chybí mi v tom taková ta láska k dětem, přírodě, ke zvířátkům, prostě dětské,  i když voloviny, tak v souladu s tím,  že neničí, nervou se a neubližují. Dělali jsme jako kluci hovadiny, tu tam něco rozbili, ale bylo pod důstojnost rodičů, aby jsme to neschytali. Jít se přiznat a napravit škody, no bolelo to na zadnici, ale se sklopenýma ušima to šlo vydržet. Dneska škoda mluvit. Nevím, proč se to tak mění, naše vnučka je vychovávána stejně jako byla dcera, ale mám za to, že až půjde do školky, tak to vezme všechno za své. Nebo bude trpět. a pitomá televize, za kterou platíme, ty hovadiny vysílá jako na běžícím pásu. Jinak přeji pevné nervy a klid.

0 0
možnosti
JN

Jannynov

21. 10. 2009 14:41
jj,souhlas

poté, co mě v nedávném vysílání dětského pořadu dost vyděsila nějaká příšerná genderka, již to zapínám dětem jen málokdy.....hrozné, výplach hlav stejný jako za komoušů, pro mě obr zklamání......;-(

0 0
možnosti
MB

buxus

21. 10. 2009 14:34
Tak typický způsob osvobození ženy jsem viděl ...

... kdysi v Sovětském svazu. Na ulici zaparkovala vyhřívaná autocisterna s asfaltem a z ní odebíraly ženy tekutý asfalt do dřevěných vaniček a roznášely jej a rozlévaly na opravovanou vozovku. Bylo jich sedm. Jediný muž, šofér od cisterny, seděl ve stínu pod stromem a kouřil.

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

21. 10. 2009 14:34
Tak já bych se hlásila na tu zednici

ale obávám se, že vzhledem k věku a ukončenému vzdělání mě diskriminace nemine;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3332x
Herečka na jevišti svět...

Seznam rubrik

Oblíbené stránky